Інженерний тиждень – проект для учнів молодших, середніх та старших класів, у рамках якого школи отримали від некомерційного освітнього проекту @EngineeringWeekUa комплекти методичних матеріалів для того, щоб на один тиждень перетворити свої кабінети на мейкерські та дослідницькі лабораторії, аби учні отримали змогу спробувати себе у ролі інженерів.
В основі “Інженерних тижнів” лежить концепція STEM-освіти – візуалізація наукових явищ, практичне вирішення проблем та виконання завдань, побудованих на перетині науки, техніки, інженерії, математики та мистецтва.
STEM-освіту часто називають “навчанням навпаки”. Ланцюжок “від теорії до практики” у STEM зазвичай зворотний: спочатку – гра, придумування та майстрування пристроїв і механізмів, а вже потім, у процесі цієї діяльності, – опанування теорії і нових знань. Але, звісно, STEM-освіта – це не тільки “навчання навпаки”. Абревіатура STEM розшифровується як science (природничі науки), technology (технологія), engineering (інженерія), mathematics (математика) – і найбільша перевага STEM-освіти у тому, що вона допомагає опанувати їх не відокремлено, а за допомогою інтеграції всіх п’яти дисциплін у єдину систему навчання.
Учні нашої школи із задоволенням підтримали проект.













|